GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A Doxmandról
Saját fejlesztésű termékeink Doxmand márkanévvel 2017. augusztusától érhetőek el. Termékeinket kizárólag a Doxmand márkanév alatt gyártjuk és forgalmazzuk. Részletesebb leírást a Rólunk menüpontban találhat.

Miért pont vadriasztók?
Nagyszüleim gazdaságában minden évben jelentős károkat okoztak a vadak, több megoldással próbálkoztak, de egyik sem volt igazán sikeres, mindegyiknek volt valami hátránya. Készítettem egy olyan vadriasztót, melyben ezek a hátrányok kiküszöbölésre kerültek, a siker nem maradt el, ettől kezdve a vadkár minimálisra csökkent, hamar híre ment a megoldásnak, így lett az ötletből sikeres termék.

Honnan tudjuk, hogy hatásos?
Olyan helyeken fejlesztettük, ahol szinte lehetetlen volt bármit is termeszteni, a vadak minden évben letarolták a termést, a Doxmand vadriasztóknak köszönhetően a vadkár minimálisra csökkent. Már több ezer elégedett gazda használja az általunk gyártott vadriasztókat Magyarországon és külföldön egyaránt. De, hogy ne csak beszéljünk róla, a Rólunk menüpontban találod gazdariportjainkat, amikből kiderítheted hogy sikerült megvédeniük földjeiket készülékeinkkel.

Mi is az az ultrahang?
20Khz feletti, emberi fül számára nem hallható hangok. Bővebb leírás a Tudástárban: Minden amit az ultrahangról tudni kell!.

Nem sérülnek meg az állatok?
A vadriasztó változó időközönként, a vadak számára zavaró frekvencián szólal meg, mely számunkra nem, de az állatok számára zavaró, idegesítő. A folyamatos, magas hang annyira irritálja őket, hogy elszoknak a védett területről.

Hogyan tudok rendelni?
Rendelésed leadhatod webáruházunkon keresztül, telefonon, illetve e-mailben.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?
Regisztráció nélkül is lehet vásárolni, azonban kuponjaink aktiválását csak és kizárólag regisztrált felhasználók tudják igénybe venni.

Ingyenes a kiszállítás?
A kiszállítás 50.000 Ft felett ingyenes. Termékeinket a GLS futárszolgálat szállítja ki, Magyarországon belül az 50.000 Ft alatti vásárlások esetén egységesen 1.500 Ft szállítási költséget számítunk fel.

Kapok számlát a vásárlásról?
Minden vásárlónk kap számlát a vásárlásról, mely a garancia igénybevételénél is fontos

Van a termékekre jótállás, garancia?
Igen, minden termékünkre 3 éves gyártói garancia van.

Ha megveszek valamit, de nem válik be mit tegyek?
E-mailben keresd fel ügyfélszolgálatunkat, majd egyeztetést követően érvényesítheted a 30 napos pénzvisszafizetési garanciát, ha a garancia szerződésben leírtaknak megfelel a termék állapota. A vásárlás összegét 14 napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlára.

Bővebb információt az ÁSZF-ben találsz a 12. menüpont alatt, “elállás joga” címmel

Hogyan tudok fizetni?
Vásárláskor háromféle fizetési mód közül választhatsz:

  • Utánvét
  • Átutalás
  • PayPal és SimplePay online bankkártyás fizetés

Utánvét
A vásárlás végösszegét kézbesítéskor, készpénzben vagy bankkártyával kell a futárnak fizetni.

Átutalás
A rendelés végösszegét, a következő bankszámlaszámra kérjük utalni, a rendelési számra hivatkozva.

Cégnév: Doxmand Hungary Kft.
Bank: OTP Nyrt.
Számlaszám: 11737155-21453719-00000000

Paypal
A PayPal a világ legnépszerűbb online fizetési módja, használatáról készítettünk egy rövid összefoglalót, amit ide kattintva érhetsz el.

www.paypal.me/doxmand

SimplePay
Az OTP Bank online fizetési módja, mely azonnali egyszerű bankkártyás fizetést tesz lehetővé.

Mennyibe kerül a kiszállítás?
A termékeinket a GLS futárszolgálat kézbesíti.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?
Általában 2-7 munkanap. A 11:00 előtt leadott rendelések általában másnap kiszállításra kerülnek A szállítást megelőzően értesíteni fogjuk. A várható szállítási időről bővebb információ az info@doxmand.hu e-mail címen kérhető.

Más is átveheti a nevemben a csomagomat?
Igen. A futárszolgálattól más is átveheti a csomagot.

Mikor jön a futár, milyen napszakban?
A futár a szállítás napján 8-16 óra között kísérli meg a csomag kiszállítását a megadott címre.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?
A megrendelésnél lehetőséged van megjegyzést küldeni a futárnak, vagy megadhatsz egy GLS csomagpontot.
A GLS csomagpont kiválasztása fizetéskor a Pénztár oldalon lehetséges.

A szervizvállalási feltételeinkről ide kattintva olvashatsz.

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?
Ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg a rendelésnél az e-mail címed. Ellenőrizd a Spam, illetve gmail esetén a Promóciók mappát a postafiókodban. Amennyiben az e-mail cím hibásan lett megadva, vagy helyesen adtad meg, de a Spam, és a Promóciók mappában sem találod a visszaigazolást, úgy kérünk írj nekünk a rendelési adatok megadásával az info@doxmand.hu címre.

Milyen előnyöket élvez az, aki feliratkozik a hírlevelünkre?
Elsőként értesülhetsz legújabb fejlesztéseinkről és akcióinkról. Mindemellett érdekes cikkeket is küldünk neked amik segítségedre lehetnek a riasztók helyes használatában.

Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Ügyfélszolgálatunkat hívhatod telefonon hétköznapokon 8-16 óráig a +36-30/692-8785 -ös telefonszámon, vagy írhatsz nekünk az info@doxmand.hu-ra.

A mellékelt használati útmutatóban megtalálsz minden információt a telepítéshez. Az útmutatót digitálisan is letöltheted, a termékek oldalán a “letölthető dokumentumok” fülre kattintva. 

Kereshetsz minket telefonon is, kollégáink állnak rendelkezésedre és segítenek a helyes kihelyezésben.

Kapcsolat