Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (Fogyasztó) a www.doxmand.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
1. Üzemeltetői adatok:
Cégnév: |
Doxmand Hungary Kft. |
Székhely: |
9096 Nyalka, Kossuth út 73. |
Adószám: |
26224673-2-08 |
Cégjegyzékszám: |
08-09-029664 |
Szerződés nyelve: |
magyar |
Elektronikus elérhetőség: |
|
Telefonos elérhetőség: |
|
Bankszámlaszám (OTP Bank Nyrt.): |
11737155-21453719-00000000 |
Adatkezelés nyilvántartási száma: |
NAIH-136797/2018 |
A tárhelyszolgáltató adatai: |
ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft. |
A szolgáltató a jelen Általános szerződési feltételekben a továbbiakban, mint Üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Az általunk gyártott és forgalmazott, Doxmand® márkanéven bejegyzett vad- seregély- és rágcsálóriasztók, valamint egyéb kiegészítő termékek.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szolgálnak.
3. Szerzői jogok
Üzemeltető fenntart magának minden jogot a doxmand.hu weboldalon, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.
Tilos a doxmand.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése Üzemeltető írásos hozzájárulása nélkül. Kivételt képez ez alól a használati útmutató és az ÁSZF.
A Doxmand® márkanév védjegyoltalom alatt áll, amelynek használata kizárólagos jelleggel Üzemeltetőt illeti meg.
A doxmand.hu weboldalon található képek és szövegek Üzemeltető szellemi tulajdonát képezik. Azok részben vagy egészben történő nyilvános felhasználása kizárólag Üzemeltető írásos felhatalmazásával lehetséges. Az illetéktelen felhasználás jogkövetkezményeket von maga után!
4. Regisztráció
Fogyasztó, a weboldalra történő regisztráció során adja meg vásárlói adatait, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. Fogyasztó köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a Fogyasztó egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal.
A regisztrációt a „Fiókom” menüpont alatt találja.
Fogyasztók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az Üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat Üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az „Elfelejtett jelszó?” emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.
5. Rendelési információk
A megjelenített termékek webáruházon keresztül, e-mail vagy telefonos elérhetőségeinken rendelhetők meg, futár által történő házhozszállítással vagy csomagpontra, csomagautomatába kézbesítve. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t. Bruttó 50.000-Ft feletti rendelés esetén szállítási díjat nem számítunk fel.
Amennyiben Üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy Üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani Fogyasztó részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben Fogyasztó ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az [email protected] email címen szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot.
6. A rendelés menete
A. A „Kosárba teszem” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. Ez történhet bejelentkezés nélkül, vagy regisztrációhoz kötve.
B. A kosár tartalmát a „Kosár” menüpont (jobb alsó sarokban, kosár ikon) segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa a kosárba tett termék mennyiségét, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Amennyiben meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel a megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, a”Fizetés” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.
C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem találja a levelet, kérjük ellenőrizze a Spam, illetve Gmail esetén a Promóciók mappákat is. Ha ezekben sem talál ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését, vagy hibásan adta meg az e-mail címet. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ([email protected]).
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy “A rendelése a mai napon feladásra kerül” visszaigazolást. Ezután a termék kiszállítása a megadott címre általában a következő munkanapon történik. A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit a doxmand.hu webáruházba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelésszámmal azonosítható.
7. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik délelőtt 11 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a feldolgozási idő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Cégünk nem vállal felelősséget a beszállító vagy a rajta kívül álló események miatt bekövetkező esetleges technikai okok előzetes bejelentés nélküli változásáért.
8. A megrendelt termék fizetési módja
- Banki előre utalással történő teljesítés: megrendelésének visszaigazolására küldött e-mailben megtalálja bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeg bankszámlánkon jóváírásra kerül, azt követően adjuk át a futárszolgálatnak a terméket. (Bankszámlaszámunkat az 1. Üzemeltetői adatok között is megtalálja.)
- Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyás fizetési móddal teljesíteni.
- Paypal: Gyors, kényelmes és egyszerű fizetési mód. Paypallal történő fizetés esetén, azonnal értesítést kapunk amiről visszaigazolást is küldünk, majd a lehető legrövidebb időn belül átadjuk csomagját a futárszolgálatnak. A paypal használatáról készült összefoglalónkat itt találja: https://doxmand.hu/paypal
- SimplePay: Tudomásul veszem, hogy a Doxmand Hungary Kft. (9096 Nyalka, Kossuth út 73.) adatkezelő által a https://doxmand.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő a felhasználó által a megrendeléskor megadott teljes nevet, e-mail címet, IP címet, a fiókadatokat, a megrendelt termék típusát, címét, a szállításhoz kapcsolódóan megadott teljes nevet, címet (országkód, ország, város, cím pontos megnevezése [pl. közterület neve, típusa, házszám, emelet, ajtó, helyrajzi szám, egyéb kiegészítő címadatok], irányítószám), e-mail címet és telefonszámot, a számlázáshoz kapcsolódóan megadott teljes nevet, címet (országkód, ország, város, cím pontos megnevezése [pl. közterület neve, típusa, házszám, emelet, ajtó, helyrajzi szám, egyéb kiegészítő címadatok], irányítószám), e-mail címet és telefonszámot a Payment Gateway-en keresztül továbbítja. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
9. Kuponok beváltása
Online beváltás: A kupont beválthatja a megrendelési adatok megadásánál, a „Van kuponod?” menüpont alatt. A kupon kódját gépelje be a kitölthető mezőbe majd kattintson a „Kupon beváltása” gombra.
A kuponkód beváltását követően a kupon értéke az aktuális rendelés végösszegéből automatikusan levonásra kerül, így Önnek a kedvezmény érvényesítéséhez további teendője nincs.
A kuponok összege pénzösszegre nem váltható. A kupon értékéből nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Így amennyiben kupont szeretne beváltani, úgy vegye figyelembe, hogy amennyiben nem használja fel a kuponon szereplő egész összeget, úgy a fennmaradó érték összege nem kerül pénzbeni visszatérítésre.
A kuponok beváltására csak a lejárati idő előtt van lehetőség. Lejárt kuponokat nem áll módunkban elfogadni. Így kérjük, mindenképpen vegye figyelembe a kuponon feltüntetett beváltási határidőt.
A kuponok harmadik félre következmények nélkül átruházhatóak, azonban átruházás esetén az átruházó tudomásul veszi, hogy a kupont Ő már később nem fogja tudni beváltani.
Minden kupon csak egyszer használható fel, így amennyiben a kódot beváltotta, annak újbóli felhasználására már nincs lehetőség.
A kuponok más kedvezménnyel nem vonhatók össze. Megrendelésenként egy kupon beváltására van lehetőség.
A kuponok többszörözése, utánképzése, másolása, hamisítása tilos.
A kuponok érvényességével vagy felhasználásával kapcsolatos módosítások jogát fenntartjuk.
A kuponok beváltását a Doxmand egyéb, a fentiektől eltérő feltételekhez is kötheti. Ezek a feltételek minden esetben feltüntetésre kerülnek az adott kuponon.
10. Szállítási információk
A webáruházunkon keresztül kapott megrendeléseket egyrészt a:
- MPL Magyar Posta Logisztika, másrészt a
- GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. kézbesíti.
Szállítási határidő:
GLS-sel történő szállítás esetén: a megrendelés visszaigazolásától számított 1-4 munkanap.
MPL-el történő szállítás esetén: a megrendelés visszaigazolásától számított 5-12 munkanap. Cégünk a postai csomagok feladását heti egy alkalommal (pénteki napokon) tudja vállalni. Amennyiben a péntek munkaszüneti nap, a csomagfeladás a következő munkanapon történik.
Szállítási díjak:
GLS csomagkézbesítési alapdíj:
- GLS csomagpontra, GLS automatába, valamint házhoz szállítás díja – súlytól függetlenül – egységesen: bruttó 1.490,-Ft.
Az alapdíjon felül a többletszolgáltatások költségei:
- utánvét kezelés díja: bruttó 390,-Ft/db
MPL csomagkézbesítési alapdíjak:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990,-Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó: 1.990,-Ft/db
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó: 2.990,-Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó: 5.990,-Ft/db.
Az alapdíjon felül a többletszolgáltatások költségei:
- utánvét kezelés díja: bruttó 390,-Ft/db
- csomagkezelési díj: 790,-Ft/db
Bruttó 50.000-Ft feletti rendelés esetén szállítási díjat nem számítunk fel!
Cégünk nem vállal felelősséget a beszállító vagy a rajta kívül álló események miatt bekövetkező esetleges technikai okok előzetes bejelentés nélküli változásáért.
A várható kézbesítési napról a futárszolgálat értesítést küld e-mailben vagy sms-ben. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a futárt a megadott napon folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékét, amennyiben utánvéttel kérték.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Amennyiben az első kiszállítás alkalmával meghiúsul az átadás, úgy azt harmadnap, vagy egy előre egyeztetett munkanapon újból megkíséreli a futárszolgálat.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az Üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
11. Elállás joga
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) sz. kormányrendelet 20.§-a értelmében az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót 14 napon belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg. Jelen pont rendelkezései a Polgári Törvénykönyv szerint fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatók.
A vállalkozások nem minősülnek fogyasztónak, így a Ptk. 81. § (1) bekezdése szerint elállási jog a vállalkozásokat nem illeti meg, azonban Üzemeltető lehetőséget biztosít céges vásárlás esetén is a visszatérítésre.
Üzemeltető a 45/2014. sz. kormányrendeletben biztosított 14 napos elállási határidőt meghosszabbítva, a Fogyasztó részére a termék kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül biztosítja a szerződéstől történő elállás jogát. Amennyiben Fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az Üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.
Üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni Fogyasztó felé. Amennyiben Fogyasztó eláll a szerződéstől, Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költségeit is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó az Üzemeltető által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Üzemeltető jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hog azt visszaküldte: a kettő közül Üzemletető a korábbi időpontot veszi figyelembe.
Üzemeltető nem garantálja, hogy a készülékek alkalmazásával a tulajdonban nem keletkezhetnek károkozások.
Üzemeltető által gyártott eszközök az állatok esetleges károkozásának megelőzésére és a károk csökkentésére szolgálnak nem pedig a teljes megszüntetésére. Fogyasztó ennek tudatában vásárolja és használja az eszközöket, az okozott károk megtérítését nem követelheti az Üzemeltetőtől.
Elállási jog gyakorlása esetén Üzemeltető követelheti a Fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Elállási jog alapján visszaküldött áru kizárólag kifogástalan, sérülésmentes állapotban küldhető vissza. Fogyasztó kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlása arra vezetőhető vissza, hogy Fogyasztó azt nem rendeltetésének megfelelően használta vagy küldte azt vissza Üzemeltető részére.
A visszatérítés menete
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, kezdetét veszi a visszaküldött termék átvizsgálása. Csak kifogástalan állapotú, sérülésektől mentes terméket áll módunkban visszavásárolni, hogy a terméket újra értékesíteni tudjuk. Amennyiben az átvizsgálás során mindent rendben találtunk, a rendelés összege 14 napon belül visszautalásra kerül.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz Üzemeltető, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítéskor a visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli.
Nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog:
- olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ,
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
- olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az Üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál.
12. Jótállás
Az Üzemeltető által gyártott és forgalmazott ultrahangos vad- és rágcsálóriasztókra (Normal, VR1, Dual, VR4, VR8, Nomus, CarNomus, Nomus Plus, Nomus 360 típusok), valamint akusztikus madárriasztókra (SR2, SR4) Üzemeltető 3 éves gyártói jótállási időt vállal. A gyártói jótállás a termék átadásának napjától (számla kelte) áll Fogyasztó rendelkezésére.
A gyártói jótállás esetén Fogyasztót a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása vagy cseréje illeti meg, pénzvisszafizetésre csak a 30 napon belüli elállálás esetén van lehetőség. A jótállás keretében történt javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A jótállási feltételek a használati útmutatóban lévő feltételek betartásával együtt érvényesek.
A jótállás feltétele a termék egyedi azonosítása a terméken található egyedi azonosítóval (sn). Az egyedi azonosító sérülése, elvesztése, eltávolítása a jótállás elvesztésével jár.
Jótállási időn belül és azon túl történt meghibásodás esetén is a készüléket a gyártó részére, az alábbi címre kérjük eljuttatni:
Doxmand Hungary Kft. – 9096 Nyalka, Kossuth út 73.
A termékek szervizpontra történő eljuttatása történhet személyesen, illetve postai úton.
Szervizbe küldés esetén (jótállásos és nem jótállásos ügyintézésre vonatkozóan egyaránt) kérjük, a készüléket szennyeződésektől megtisztított állapotban és az esetleges sérülések elkerülése végett gondosan becsomagolva küldje el.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Üzemeltető törekszik arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 14 napon belül elvégezze.
Hibás teljesítés esetén a Fogyasztót,a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések szabályairól szóló 373/2021. (VI.30.) Korm. rendelet 16.§ (4) a) pontja szerinti kellékszavatossági jogok gyakorlása megilletik.
Egyebekben a jótállásra, kellékszavatosságra és termékszavatosságra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
A gyártói jótállási igény érvényesítését kizáró okok:
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza),
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, vízbemerítés,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás, extrém mértékű esőzésből fakadó beázás
okozta.
A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási kötelezettségek közé.
Üzemeltető vállalja a készülékek 3 éves gyártói jótállási időn túli szervizelését is. A javításra visszaküldött terméket Üzemeltető átvizsgálja, és a javítási munkák megkezdése előtt Fogyasztót tájékoztatja a javítással kapcsolatban felmerülő költségekről.
13.Termékek értékelésére vonatkozó szabályok
Az Üzemeltető nagyra értékeli és köszöni minden vásárlójának és látogatójának, ha termékeit értékelik. A szöveges és pontozásos értékelés nemcsak a mi munkákat, de a többi vásárló eligazodását is nagyban segíti.
Az értékeléseket ugyanakkor moderáljuk. A hozzászólások tartalmáért Üzemeltető felelősséget nem vállal és fenntartja a jogát, hogy az általa üzemeltetett webáruházban az olyan hozzászólásokat, melyek a doxmand.hu, vagy mások jogos érdekeit, illetve közérdeket sértenek, indokolás nélkül törölje, illetve megjelenésüket letiltsa.
A moderátor indokolás nélkül törölheti a
- nem a teremékre vonatkozó, vagy azzal összefüggő
- bújtatva vagy közvetlenül más céget vagy szolgáltatásait reklámoz
- sértő, agresszív, trágár, fenyegető, félelemkeltő, gyűlöletkeltő hangnemű
- a társadalom általánosan elfogadott erkölcsi normáit; kulturális értékeit, bármely világnézeti, vallási meggyőződést sértő
- személyiségi, közösségi, adatvédelmi jogokat sértő
- jogszabályba ütköző, illetve bűncselekményre vagy egyéb jogsértésre történő felhívást tartalmazó
- más személyét vétség, szabálysértés, bűncselekmény elkövetésével vádoló
- népek, bármely kisebbségek és nemek közötti hátrányos megkülönböztetést tartalmazó
- más személyes adatait nyilvánosságra hozó, másról kompromittáló információt közlő hozzászólást.
Felhívjuk a figyelmet, hogy lehetőségeinkhez mérten mindent megteszünk az egyes hozzászólásokban esetleg megjelenő romboló jellegű programok, alkalmazások (például: vírusok) okozta károk elkerülése, illetve kiszűrése érdekében, de ezzel együtt sem vállalunk felelősséget a felhasználók által esetlegesen okozott károkért.
A hozzászólás közzétételével minden Fogyasztó lemond hozzászólása feletti rendelkezési jogáról, anyagi vagy más jellegű követelést a későbbiekben arra alapozva nem támaszthat. A Fogyasztók hozzászólásuk beírásával korlátlan – a többszörözés, átdolgozás, nyilvánossághoz közvetítés, nyilvános előadás és a terjesztés jogát is magában foglaló – felhasználási jogot adnak Üzemeltető részére.
A megjelenő hozzászólások csak személyes használatra nyomtathatók, tölthetők le, illetve terjeszthetők, és kizárólag az Üzemeltető írásbeli hozzájárulásával lehet azokat más célból felhasználni.
Az Üzemeltető a mindenkor hatályos törvények szerint saját felelősségi körén belül minden tőle telhetőt megtesz a Fogyasztók személyes adatainak védelme érdekében.
14. Panaszok intézése
Fogyasztó a Doxmand Hungary Kft. által forgalmazott termékekkel vagy az Üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeket terjesztheti elő:
- Ügyfélszolgálati iroda: 9096 Nyalka, Kossuth út 73.
- Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Hétfő – Péntek 8.00 – 16.00
- Telefon: +36 30 692 8785
Üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben a panaszra az Üzemeltető elutasító választ ad, azt meg kell indokolnia. Üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogvitákat elsősorban békés úton, megállapodással a felek között kívánják rendezni.
A panasz elutasítása esetén Fogyasztó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni.
A Békéltető Testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A Békéltető Testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
E-mail cím: [email protected]
15. Adatkezelés
Üzemeltető, a Fogyasztó által megadott személyes adatokat és a vásárlás adatait, kizárólag az Adatkezelési Tájékoztatóban rögzített tartalom szerint kezeli. A vásárlók adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Az Adatkezelési Tájékoztató mindenkor aktuális verziója a weboldalon elérhető.
16. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a PolgáriTörvénykönyvről, valamint a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló rendelkezéseik az irányadók.Az Üzemeltető által gyártott és forgalmazott ultrahangos vad- és rágcsálóriasztókra (Normal, VR1, Dual, VR4, VR8, Nomus, CarNomus, Nomus Plus, Nomus 360 típusok), valamint akusztikus madárriasztókra (SR2, SR4) Üzemeltető 3 éves gyártói jótállási időt vállal. A gyártói jótállás a termék átadásának napjától (számla kelte) áll Fogyasztó rendelkezésére.
Nyalka, 2024.04.08.