Ügyfélszolgálat [H-P: 8:00-16:00]: +36 30 692 8785

Legjobb megoldás a megelőzés! Készülj fel időben a hívatlan vendégek érkezésére.

Megmondom őszintén hogy szkeptikus voltam a termékkel kapcsolatban. De úgy voltam vele hogy megpróbálom. Ennyit még rászánok. Hála Istennek pozitívan csalódtam és minden várakozásomat felülmúlta az eredmény. CSEND VAN ÉS NYUGALOM…KÖSZÖNÖM
Szabó László
Még több vélemény

Hasznos

Beszélnél velünk?

Hívj fel minket: +36 30 692 8785

Social

Szerviz vállalási szabályzat

1.  Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Doxmand Hungary Kft.
Székhely: 9096 Nyalka, Kossuth út 73.
Adószám: 26224673-2-08
Cégjegyzékszám: 08-09-029664
Elektronikus elérhetőség: [email protected]
Telefonos elérhetőség: +36 30 692 8785

A szolgáltató a jelen Szerviz vállalási szabályzatban a továbbiakban, mint Üzemeltető.

2. Vállalási feltételek

2.1. Felelősségvállalás

Vállalkozó felelősséget vállal a javításra átvett eszközök és tartozékaik állagának megóvására és minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy az eszközt a vállalt határidőn belül megjavítsa.  A felelősségvállalás időtartama a cég dolgozója által a szervizrendelésen való átvételtől kezdve a szervizkiadási bizonylaton (szerviz munkalap) történő kiadásig terjed.

2.2. Az eszközök átvételének feltételei

  • Amennyiben a javítást kérő Vásárlónak az Üzemeltetővel szemben lejárt tartozása van, a javított eszköz kiadására a tartozás rendezését követően kerülhet sor.

  • Jótállási (garanciális) igény esetén az Üzemeltető által kiállított ép jótállási (garancia) jegy megléte és bemutatása, vagy a vásárlás számlamásolattal történő hiteles igazolása szükséges.

  • A garancia és a szerződéses javítás érvényesítésének további feltétele az eszközön található azonosító és sorozatszám sérülésmentes, olvasható állapota, megléte.

3. A javítás menete

Az Üzemeltető telephelyére javításra beszállított és a fenti átvételi feltételeknek megfelelő eszközöket telephelyünkön javítjuk. Az eszközök beszállítása történhet futárszolgálattal (melynek költsége a Vásárlót terheli), vagy személyes átadással. A javításról munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt, egészen a felhasználó részére történő visszaadásáig.

Az alkatrészbeszerzést igénylő eszközök javítási ideje az alkatrész beszerzés átfutási idejével hosszabbodik.

3. Árajánlat és bevizsgálási díj

A Vásárló részére a javítás megkezdése előtt minden esetben javítási árajánlatot adunk.

A javítás költségeiről elsődlegesen telefonon tájékoztatjuk az Ügyfelet, ezt követően a javítási árajánlatot e-mailben küldjük meg a Vásárló részére.

Amennyiben a javítási ajánlat alapján a javítást nem kéri a Vásárló, úgy minden esetben bevizsgálási díjat számítunk fel. A bevizsgálási díj: nettó 5.000 Ft/óra. A javítási árajánlat elfogadása esetén a bevizsgálási díjat nem számítjuk fel.

3.2. Javítás

Az árajánlat érvényessége 10 munkanap. Ha ezen belül nem érkezik válasz, az árkalkulációt elutasítottnak tekintjük, a javítás felfüggesztésre kerül. Amennyiben elfogadásra kerül az ajánlat, a javítás befejezéséről telefonon és/vagy e-mail-ben értesítjük a Vásárlókat.

3.4. Eszközök kiadása

Az elkészült eszközöket a Vásárló, vagy a Vásárló megbízását hitelesen igazoló személy veheti át. A munkalap és az árajánlat alapján számla készül, amit az Üzemeltető telephelyén kizárólag bankkártyával, vagy előzetes egyeztetés esetén átutalással tud kiegyenlíteni. Házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is lehetőség van a fizetésre. A készülékek visszaküldésének szállítási költsége a Vásárlót terheli.

A számla melléklete a munkalap másolata.

4. További Általános feltételek

4.1. Szállítás

Az eszközök szervizbe történő szállításáról – külön megállapodás hiányában – a javítást kérő gondoskodik.

A javított termékek Vásárlóhoz szállítása GLS futárszolgálattal történik. A visszajuttatásról az Üzemeltető gondoskodik, a szállítási díj a Vásárlót terheli.

4.3. Fizetési feltételek

A számla mellékleteként átadott munkalap képezi az elszámolás alapját és a számlakiállítás is ez alapján történik.

Ez többek között tartalmazza az eszköz javítására fordított munkaórákat és azok díját, a beépítésre került alkatrészek árát valamint a szállítási költséget.

Külön megállapodás hiányában, a javítással kapcsolatban felmerülő költségek megtérítése a javítás megkezdésének pillanatától esedékesek.

5. Jótállás

Az Üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre 2 éves jótállási idő áll az Ügyfelek rendelkezésére a termék átadásának napjától. A jótállásról részletesebb információt az ÁSZF-ben olvashat a 13. pont alatt „Jótállás” címen.

A javítással kapcsolatos esetleges panaszával kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségek egyikén:

E-mail: [email protected]

Telefon: +36 30 692 8785

 

 

Megrendelés utáni kiszállítási információk

A megrendelt Doxmand termékek szállítási díja Magyarországon belül 50.000 Ft felett ingyenes!
(ez a visszaküldött termékekre nem vonatkozik, lásd feljebb 4.1-es pontban)

Szállítási idő

A megrendelt termékek szállítására a visszaigazolást követően 2-7 munkanapon belül lehet számítani.
A szállítást megelőzően a megrendelőt értesítjük.
Egyéb szállítással kapcsolatos információt az [email protected] e-mail címen kérhet.

Legyen Ön bárhol az országban, a GLS futárszolgálat házhoz viszi a csomagot!

Köszönjük, hogy feliratkoztál!

A kedvezmény aktiválásához írd be az 24dxm10 kuponkódot a Pénztár oldalon lévő Kuponkód mezőbe.

Kapcsolat