Szerviz vállalási szabályzat
1. Üzemeltetői adatok:
Cégnév: | Doxmand Hungary Kft. |
Székhely: | 9096 Nyalka, Kossuth út 73. |
Adószám: | 26224673-2-08 |
Cégjegyzékszám: | 08-09-029664 |
Elektronikus elérhetőség: | [email protected] |
Telefonos elérhetőség: | +36 30 692 8785 |
A szolgáltató a jelen Szerviz vállalási szabályzatban a továbbiakban, mint Üzemeltető.
2. Vállalási feltételek
2.1. Felelősségvállalás
Vállalkozó felelősséget vállal a javításra átvett eszközök és tartozékaik állagának megóvására és minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy az eszközt a vállalt határidőn belül megjavítsa. A felelősségvállalás időtartama a cég dolgozója által a szervizrendelésen való átvételtől kezdve a szervizkiadási bizonylaton (szerviz munkalap) történő kiadásig terjed.
2.2. Az eszközök átvételének feltételei
- Amennyiben a javítást kérő Vásárlónak az Üzemeltetővel szemben lejárt tartozása van, a javított eszköz kiadására a tartozás rendezését követően kerülhet sor.
- Jótállási (garanciális) igény esetén az Üzemeltető által kiállított ép jótállási (garancia) jegy megléte és bemutatása, vagy a vásárlás számlamásolattal történő hiteles igazolása szükséges.
- A garancia és a szerződéses javítás érvényesítésének további feltétele az eszközön található azonosító és sorozatszám sérülésmentes, olvasható állapota, megléte.
3. A javítás menete
Az Üzemeltető telephelyére javításra beszállított és a fenti átvételi feltételeknek megfelelő eszközöket telephelyünkön javítjuk. Az eszközök beszállítása történhet futárszolgálattal (melynek költsége a Vásárlót terheli), vagy személyes átadással. A javításról munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt, egészen a felhasználó részére történő visszaadásáig.
Az alkatrészbeszerzést igénylő eszközök javítási ideje az alkatrész beszerzés átfutási idejével hosszabbodik.
3. Árajánlat és bevizsgálási díj
A Vásárló részére a javítás megkezdése előtt minden esetben javítási árajánlatot adunk.
A javítás költségeiről elsődlegesen telefonon tájékoztatjuk az Ügyfelet, ezt követően a javítási árajánlatot e-mailben küldjük meg a Vásárló részére.
Amennyiben a javítási ajánlat alapján a javítást nem kéri a Vásárló, úgy minden esetben bevizsgálási díjat számítunk fel. A bevizsgálási díj: nettó 5.000 Ft/óra. A javítási árajánlat elfogadása esetén a bevizsgálási díjat nem számítjuk fel.
3.2. Javítás
Az árajánlat érvényessége 10 munkanap. Ha ezen belül nem érkezik válasz, az árkalkulációt elutasítottnak tekintjük, a javítás felfüggesztésre kerül. Amennyiben elfogadásra kerül az ajánlat, a javítás befejezéséről telefonon és/vagy e-mail-ben értesítjük a Vásárlókat.
3.4. Eszközök kiadása
Az elkészült eszközöket a Vásárló, vagy a Vásárló megbízását hitelesen igazoló személy veheti át. A munkalap és az árajánlat alapján számla készül, amit az Üzemeltető telephelyén kizárólag bankkártyával, vagy előzetes egyeztetés esetén átutalással tud kiegyenlíteni. Házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is lehetőség van a fizetésre. A készülékek visszaküldésének szállítási költsége a Vásárlót terheli.
A számla melléklete a munkalap másolata.
4. További Általános feltételek
4.1. Szállítás
Az eszközök szervizbe történő szállításáról – külön megállapodás hiányában – a javítást kérő gondoskodik.
A javított termékek Vásárlóhoz szállítása GLS futárszolgálattal történik. A visszajuttatásról az Üzemeltető gondoskodik, a szállítási díj a Vásárlót terheli.
4.3. Fizetési feltételek
A számla mellékleteként átadott munkalap képezi az elszámolás alapját és a számlakiállítás is ez alapján történik.
Ez többek között tartalmazza az eszköz javítására fordított munkaórákat és azok díját, a beépítésre került alkatrészek árát valamint a szállítási költséget.
Külön megállapodás hiányában, a javítással kapcsolatban felmerülő költségek megtérítése a javítás megkezdésének pillanatától esedékesek.
5. Jótállás
Az Üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre 2 éves jótállási idő áll az Ügyfelek rendelkezésére a termék átadásának napjától. A jótállásról részletesebb információt az ÁSZF-ben olvashat a 13. pont alatt „Jótállás” címen.
A javítással kapcsolatos esetleges panaszával kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségek egyikén:
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 30 692 8785
Megrendelés utáni kiszállítási információk
A megrendelt Doxmand termékek szállítási díja Magyarországon belül 50.000 Ft felett ingyenes!
(ez a visszaküldött termékekre nem vonatkozik, lásd feljebb 4.1-es pontban)
Szállítási idő
A megrendelt termékek szállítására a visszaigazolást követően 2-7 munkanapon belül lehet számítani.
A szállítást megelőzően a megrendelőt értesítjük.
Egyéb szállítással kapcsolatos információt az [email protected] e-mail címen kérhet.