🔥ÚJ TERMÉK🔥DOXMAND CARNOMUS: AUTÓBA SZERELHETŐ NYESTRIASZTÓ 👉 KATTINTS IDE

Szerviz vállalási szabályzat

1.  Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Doxmand Hungary Kft.
Székhely: 9096 Nyalka, Kossuth út 73.
Adószám: 26224673-2-08
Cégjegyzékszám: 08-09-029664
Elektronikus elérhetőség: info@doxmand.hu
Telefonos elérhetőség: +36 30 692 8785

A szolgáltató a jelen Szerviz vállalási szabályzatban a továbbiakban, mint Üzemeltető.

2. Vállalási feltételek

2.1. Felelősségvállalás

Vállalkozó felelősséget vállal a javításra átvett eszközök és tartozékaik állagának megóvására és minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy az eszközt a vállalt határidőn belül megjavítsa.  A felelősségvállalás időtartama a cég dolgozója által a szervizrendelésen való átvételtől kezdve a szervizkiadási bizonylaton (szerviz munkalap) történő kiadásig terjed.

2.2. Az eszközök átvételének feltételei

  • Amennyiben a javítást kérő Vásárlónak az Üzemeltetővel szemben lejárt tartozása van, a javított eszköz kiadására a tartozás rendezését követően kerülhet sor.

  • Jótállási (garanciális) igény esetén az Üzemeltető által kiállított ép jótállási (garancia) jegy megléte és bemutatása, vagy a vásárlás számlamásolattal történő hiteles igazolása szükséges.

  • A garancia és a szerződéses javítás érvényesítésének további feltétele az eszközön található azonosító és sorozatszám sérülésmentes, olvasható állapota, megléte.

3. A javítás menete

Az Üzemeltető telephelyére javításra beszállított és a fenti átvételi feltételeknek megfelelő eszközöket telephelyünkön javítjuk. Az eszközök beszállítása történhet futárszolgálattal (melynek költsége a Vásárlót terheli), vagy személyes átadással. A javításról munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt, egészen a felhasználó részére történő visszaadásáig.

Az alkatrészbeszerzést igénylő eszközök javítási ideje az alkatrész beszerzés átfutási idejével hosszabbodik.

3. Árajánlat és bevizsgálási díj

A Vásárló részére a javítás megkezdése előtt minden esetben javítási árajánlatot adunk.

A javítás költségeiről elsődlegesen telefonon tájékoztatjuk az Ügyfelet, ezt követően a javítási árajánlatot e-mailben küldjük meg a Vásárló részére.

Amennyiben a javítási ajánlat alapján a javítást nem kéri a Vásárló, úgy minden esetben bevizsgálási díjat számítunk fel. A bevizsgálási díj: nettó 5.000 Ft/óra. A javítási árajánlat elfogadása esetén a bevizsgálási díjat nem számítjuk fel.

3.2. Javítás

Az árajánlat érvényessége 10 munkanap. Ha ezen belül nem érkezik válasz, az árkalkulációt elutasítottnak tekintjük, a javítás felfüggesztésre kerül. Amennyiben elfogadásra kerül az ajánlat, a javítás befejezéséről telefonon és/vagy e-mail-ben értesítjük a Vásárlókat.

3.4. Eszközök kiadása

Az elkészült eszközöket a Vásárló, vagy a Vásárló megbízását hitelesen igazoló személy veheti át. A munkalap és az árajánlat alapján számla készül, amit az Üzemeltető telephelyén kizárólag bankkártyával, vagy előzetes egyeztetés esetén átutalással tud kiegyenlíteni. Házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is lehetőség van a fizetésre. A készülékek visszaküldésének szállítási költsége a Vásárlót terheli.

A számla melléklete a munkalap másolata.

4. További Általános feltételek

4.1. Szállítás

Az eszközök szervizbe történő szállításáról – külön megállapodás hiányában – a javítást kérő gondoskodik.

A javított termékek Vásárlóhoz szállítása GLS futárszolgálattal történik. A visszajuttatásról az Üzemeltető gondoskodik, a szállítási díj a Vásárlót terheli.

4.3. Fizetési feltételek

A számla mellékleteként átadott munkalap képezi az elszámolás alapját és a számlakiállítás is ez alapján történik.

Ez többek között tartalmazza az eszköz javítására fordított munkaórákat és azok díját, a beépítésre került alkatrészek árát valamint a szállítási költséget.

Külön megállapodás hiányában, a javítással kapcsolatban felmerülő költségek megtérítése a javítás megkezdésének pillanatától esedékesek.

5. Jótállás

Az Üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre 2 éves jótállási idő áll az Ügyfelek rendelkezésére a termék átadásának napjától. A jótállásról részletesebb információt az ÁSZF-ben olvashat a 13. pont alatt „Jótállás” címen.

A javítással kapcsolatos esetleges panaszával kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségek egyikén:

E-mail: info@doxmand.hu

Telefon: +36 30 692 8785

 

 

Megrendelés utáni kiszállítási információk

A megrendelt Doxmand termékek szállítási díja Magyarországon belül 50.000 Ft felett ingyenes!
(ez a visszaküldött termékekre nem vonatkozik, lásd feljebb 4.1-es pontban)

Szállítási idő

A megrendelt termékek szállítására a visszaigazolást követően 2-7 munkanapon belül lehet számítani.
A szállítást megelőzően a megrendelőt értesítjük.
Egyéb szállítással kapcsolatos információt az info@doxmand.hu e-mail címen kérhet.

Legyen Ön bárhol az országban, a GLS futárszolgálat házhoz viszi a csomagot!

Kapcsolat